امروز : جمعه 10 فروردين 1403
نماد اعتماد
نسخه موبایل
نسخه اندروئید
پیوندهای مهم
تبلیغات

 

کانال تلگرام نیازمندیها و تبلیغات عرش

تبلیغات خود را در کانال تلگرام ما هم می توانید قراردهید

جدیدترین برترین ترین تصادفی
سوغات کرمانشاه کاک زعفرانی، نان برنجی ارتوپدی فنی پایش/اسکن پا/کفی طبی سامانه وانت یخچالی شاهرود سامانه حمل و نقل یخچالی بوئین زهرا سامانه ی وانت یخچالی اردبیل حمل و نقل وانت بار یخچالی بروجرد کابل کولری سفید سایبان بازویی دیواری چاپ کاتالوگ ارزان وزنه کالیبراسیون کلاس E2 نیروسنج دیجیتال برند LUTRON مدل FG-5005 نیروسنج دیجیتال مدل FG-107-100K برند Amittari پیکنومتر فروش فولاد آلیاژی MO40 فروش باکس پوچ سردخانه ماشینی فارمد سرما  مشاوره انجام-پایان نامه-پورپوزال برای دانشجویان پالت پلاستیکی مقاوم سامانه حمل و نقل یخچالی قم سامانه حمل و نقل یخچالی قم نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو – حسابداران خبره گلستان پلاسمای کواگولاز خرگوش RABBIT COAGULASE PLASMA چیپ آلفا گیت کنترل تردد فرودگاه پخش گیت کنترل تردد فروشگاهی موسسه حقوقی طنین عدالت قوانین کاروتامین اجتماعی فروش گیت کنترل تردد فروشگاهی گیت کنترل تردد فرودگاه وانت بار یخچالی خرم آباد حمل و نقل وانت بار یخچالی کرمانشاه
( توشه نگهدار )coat hanger کليد اتوماتيک لگراند LEGRAND ليست قيمت کليد محافظ جان لگراند طراح و سازنده ماشين آلات خطوط توليد صنايع غذايي و بسته بندي قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کليد اتوماتيک کمپکت مولرMOLLER قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کنتاکتور مولر MOLLER تکمیل فرم های سایت بهین یاب وزارت صنایع (جواز تاسیس, ...) تايمر بادي اشنايدر تله مکانيک کليد چنج اور سکومک قيمت کليد اتوماتيک 250 امپر اشنايدرNSX250 قيمت کليد اتوماتيک 100 امپر اشنايدرNSX100 مهندسین مشاور تهیه کننده طرح توجیهی بانک صنعت و معدن اجرای سقف شیبدار-پوشش سوله-خرپا-اجرای شیروانی-اجرای آردواز-نماولمبه فلزی-پوشش سقفهای شیبدار-تعمیرات-09121431941 خط کامل حبوبات نمايندگي سکومکsocomec کليد دو طرفه تلرگانtelergon بوبين کنتاکتور زيمنس در تيپ هاي 3TA-3TB- 3TF -3RT و غيره نجات کشاورزی با زئولیت (Zeolite) قیمت فیوز مینیاتوری اشنایدر شستي استاپ استارت اشنايدر قيمت کنتاکتور تله مکانيک و بي متال تله جالباسی سرویس بهداشتی ( توشه نگهدار ) تهیه و نگارش انواع طرح توجیهی بانکی و صنعتی دستگاه واکسر تمام اتوماتيك تمیزگستر نمايندگي pepperl+fuchs عملکرد زئولیت در کود کشاورزی (Zeolite) مزایای زئولیت در کشاورزی و باغبانی (Zeolite) صندلی نماز، میز نماز
قیمت راکت نگهبانی در اصفهان سردخانه سیار فارمد سرما چراغ یووی دستی 1 LED تولید میل کروم فروش فوری گیربکس یا جعبه دنده صنعتی‌ دزدگیر سیمکارتی مای نست دستگاه آب گوجه گیری شایان کالا کنسانتره اسب - افزایش قد اسب - مادیان باردار - اسب پرش - عضله سازی تولید و ساخت پایه بنر با فک متحرک راد الکتریک نماینده رسمی فروش اینورتر های فوجی ژاپن در ایران انواع گچبری تزیینات داخلی منزل خود را با ما تجربه کنید مواد اولیه پلی یورتان اجاق صنعتی پایه دار دیمر برای لامپ فروش قالب فلزی کارکرده در اصفهان خرید و فروش ارزان ترین و با کیفیت ترین کود شیمیایی در تهران زیر قیمت تولید کننده بیل جلو تراکتور 399 فرگوسن 4 جک و 3 جک 02136612330-02133939802 سیم و کابل ابهر آموزش نقاشی کودکان فروش بذر سان میک اخرا وگل ماشی پارچه نسوز آرامید ویزای شنگن مالتی فروش کابل آلومینیومی فروش گیرنده مولتی فرکانس اقساط بلند مدت ۳ساله بابهره ۵درصد تولید پیچ خودرو در تهران تولید کننده لودر جلو تراکتور 800 فرگوسن 4 جک و 3 جک 02136612330-02133939802 طراحی و چاپ پاکت سی دی فروش دتکتور ravel در اصفهان مرکز پخش جعبه بلندگو در اصفهان
لینک های ویژه

تبليغ گروه تلگرامي درعرش تبلیغ سایت در عرش کاغذ A4 با کیفیت توشه نگهدار جالباسی سرویس بهداشتی محل_تبلیغ_شما تبلیغ
تبلیغ درگاه پرداخت قبول پیام تسلیت تبلیغ آگهی شما در تلگرام محل تبلیغ شما
:: اخذ ویزا
شینگن در اصطلاح به منطقه‌ای در اروپا اطلاق می‌شود که ۲۶ کشور حاضر در آن نیاز به پاسپورت و باقی محدودیت‌های مرزی برای تردد اتباع خود را حذف کرده و از این جهت به منزله کشوری واحد به شمار می‌آیند. کشورهای عضو منطقه شینگن هر اندازه در قبال اتباع خود و عبور مرور مرزی آنها سهل می‌گیرند، در قبال اتباع کشورهایی که برای ورود به این حوزه نیاز به ویزا دارند، سخت‌گیر هستند.

بر همین اساس، با توجه به این که کشورهای مطرح اروپایی زیادی به عضویت این منطقه درآمده‌اند، ویزای شنگن از ارزش و اعتبار بالایی در سراسر دنیا برخوردار است.
شینگن چیست؟
اگرچه شینگن اصطلاحی رایج در ایران است، اما تلفظ درست آن شنگن Schengen zone است. کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، ایسلند، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالت، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئد، سوئیس و لیختن اشتاین، ۲۶ کشور عضو پیمان شینگن محسوب می‌شوند.
ویزای شینگن چیست؟
برای ورود به منطقه شنگن نیاز به ویزای شینگن (Schengen Visa) این ویزا ورود به ۲۶ کشور عضو این پیمان را جواز می‌دهد و دارنده این ویزا خواهد توانست برای مدت‌ زمان و شرایطی مشخص به هریک از کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کند.

ماهیت و هدف از سفر متقاضی تعیین کننده نوع و مدت زمان ویزای شینگن خواهد بود. به بیان دیگر اینکه هدف از سفر شما شرکت در توری گردشگری است یا انجام فعالیتی تجاری و یا صرفا توقف چند ساعته در یکی از کشورهای عضو اتحادیه، نوع ویزا و مدت اعتبار آن را تعیین خواهد کرد.

ویزای شینگن می‌تواند توسط هر یک از کشورهای عضو این پیمان صادر شود و با رعایت برخی قوانین، دارنده آن می‌تواند در مدت زمان اعتبار ویزا بدون مشکل در هر یک از کشورهای منطقه شینگن تردد نماید.
ویزای اتحادیه شینگن
ویزای اتحادیه شینگن در واقع همان ویزای گردشگری اروپا است. دارنده این ویزا اجازه دارد هر ۶ ماه یک‌بار به مدت حداکثر ۹۰ روز به کشورهای عضو اتحادیه شینگن سفر کرده و در آن اقامت داشته باشد که زمان مجاز اقامت در حوزه شینگن از زمان ورود فرد محاسبه می‌شود.

بر اساس هدف متقاضی از سفر به هر یک از کشورهای عضو پیمان، ویزای اتحادیه شینگن به ۳ دسته ویزای A, B, C تقسیم می‌شوند که طبعا یکی از آنها به متقاضی تعلق می‌گیرد.

۱-۱ ویزای شینگن نوع A
ویزای نوع A نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که تنها به فرد اجازه می‌دهد تا در یکی از فرودگاه‌های حوزه شینگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از حوزه شینگن سفر کند. این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌های محدوده شینگن معتبر است و فرد اجازه خروج از فرودگاه را نخواهد داشت.از این رو دارنده ویزای ترانزیت شنگن تنها مجاز به توقف و انتظار برای تعویض هواپیما در محدوده ترانزیت فرودگاهی شینگن و خروج از این محدوده است.اما چنانچه به ویزای ترانزیت برای عبور از بیش از یک فرودگاه در محدوده شنگن نیاز پیدا کنید، دیگر واجد شرایط دریافت این نوع از ویزا نبوده و باید به جای آن برای ویزای شینگن نرمال تایپ C اقدام کنید. این بدین خاطر است که بیش از یک پرواز در محدوده شینگن پروازهای داخلی این حوزه محسوب می‌شود و فارغ از دلایل متقاضی ترانزیت نیازمند دریافت ویزای شیتگن نوع C خواهد بود.حتی اگر بخواهید به ناچار برای تعویض پرواز خود از یک فرودگاه در حوزه شینگن خارج شده و به فرودگاه دیگری در همان کشور بروید، باز هم واجد شرایط دریافت ویزای ترانزیت شینگن نبوده و ملزم به دریافت ویزای نرمال شینگن نوع C هستید.

در صورتی که فردی دارای یکی از شرایط زیر باشد ملزم به دریافت ویزای ترانزیت فرودگاهی نخواهد بود:

دارای ویزای دارای اعتبار حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی اروپا، کانادا، ژاپن و یا آمریکا باشد
دارای یک مجوز اقامت معتبر صادر شده از حوزه شنگن، اتحادیه اروپا و مناطق اقتصادی EU وEEA ، شهرداری آندورا، کانادا، ژاپن، جمهوری سن مارینو و یا ایالات متحده آمریکا باشد
دارای یک پاسپورت دیپلماتیک باشد
عضوی از یک خانواده اتحادیه اروپا EU، EEA و یا شهروند سوئیس باشد
جزو پرسنل پرواز تحت قرارداد کنوانسیون شیکاگو در هواپیمایی بین‌المللی باشد
۱-۲ ویزای شینگن نوع B
ویزای نوع B نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که الصاق آن به پاسپورت، به فرد اجازه خواهد داد تا ظرف حداکثر ۵ روز از طریق خودرو و یا قطار از خاک چندین کشور منطقه شینگن عبور کرده و به کشوری در خارج از این حوزه برود.

شما همچنین ممکن است در صورتی که سفر شما نیازمند ترک محدوده ترانزیت بین‌المللی و ورود به محدوده شینگن باشد ( زمانی که ادامه سفر شما از طریق قطار و یا هواپیما برای صبح بوده و شما نیاز به گذراندن شب و اقامت در هتل دارید) در این مورد خاص، برای سفر با هواپیما نیز نیاز به ویزای ترانزیت خواهید داشت.

۱-۳ ویزای شینگن نوع C
ویزای نوع C در واقع ویزای کوتاه ‌مدت برای سفر به حوزه شینگن است و فرد مجاز است در طول زمانی که هنگام دریافت این نوع ویزا مشخص می‌شود، برای اهدافی نظیر گردشگری، رویداد ورزشی، رویداد فرهنگی و بازدید از اقوام در کشورهای عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشد. ویزای نوع C خود بسته به اهداف سفر و شرایط متقاضی به ۳ دسته تقسیم بندی می‌شوند:

ویزای سینگل شینگن یا ویزای یک بار ورود
ویزای دوبار ورود شینگن
ویزای مولتیپل شینگن یا ویزای چند بار ورود
این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید:

تلفن های تماس: 09126625350-02144063418

آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14

ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com

کانادا

کانادا ، کشوری در قاره آمریکاست که پس از روسیه، با مساحتی در حدود ۹٬۹۸۴٬۰۰۰ کیلومتر دومین کشور پهانور دنیا محسوب می شود. این کشور از جنوب با کشور آمریکا همسایه است و مرز این دو کشور، طولانی ترین مرز زمینی است. کانادا از ده استان تشکیل شده و پایتخت آن اوتاوا است.
ویزای کانادا یکی از معتبرترین ویزاهای دنیاست و به همان نسبت گرفتن این ویزا سخت و نیازمند دانش بسیار تخصصی است. دانشی که ما در این مجموعه از آن بهره مندیم و شما را در گرفتن این ویزا یاری خواهیم کرد. اما قبل از آن بیایید با هم بیشتر در مورد ویزاهای کانادا صحبت کنیم.
ویزا چیست؟
ویزا، اجازه یک کشور برای اقامت موقت افراد در آن کشور می باشد.
انواع ویزای کانادا
ویزاها انواع بسیار گوناگونی دارند، ویزاهایی که ما می توانیم در گرفتن آن شمارا یاری کند، عبارتند از:

1. ویزای توریستی (ویزیتور) کانادا: TRV یا Temporary Resident Visa که در ایران با نام ویزای مولتی یا ویزای 5 ساله نیز شناختی می شود، ویزایی است که به شما اجازه می دهد تا پایان اعتبار پاسپورتتان (برای پاسپورت ایرانی تا 5 سال) به کانادا سفر کنید. شما در هر بار ورود به کانادا می توانید تا شش ماه در خاک کانادا اقامت داشته باشید اما اگر قصد اقامت بیشتر را دارید باید بعد از پایان شش ماه باید یک بار از خاک کانادا خارج شده و دوباره بازگردید. افرادی که برای این ویزا اقدام می کنند، معمولا یا از شخصی یا شرکت تور گذاری دعوتنامه دارند یا با رزرو هتل اقدام به دریافت ویزا می کنند.
افرادی که همسرشان در خاک کانادا درحال تحصیل هست و یا برای ویزای تحصیلی درحال اقدام هستند، می توانند برای ویزای توریستی اقدام کنند و در هنگام ورود به کانادا در صورت صلاحدید افسر اداره مهاجرت، می توانند برای مدت بیشتر از شش ماه (یا تا پایان تحصیل همسر) در کنار همسر خود باشند.

2. ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی یا Student ویزا برای افرادی است که می خواهند در کانادا برای مدتی بیش از شش ماه تحصیل کنند. اگر طول مدت دوره ای که فرد می خواهد در آن تحصیل کند، زیر شش ماه است، نیازی به دریافت ویزای تحصیلی نیست و می توان با ویزای توریستی اقدام به تحصیل نمود. دقت داشته باشید که ویزای دانش آموزی و دانشجویی، همه ویزای تحصیلی حساب می شوند.
در صورتی که شما ویزای توریستی دارید و می خواهید در کانادا تحصیل کنید، دیگر نیازی به ویزای تحصیلی ندارید و باید فقط برای Study Permit یا مجوز تحصیل اقدام کنید.
لطفا توجه داشته باشید که اگر تمایل به تحصیل در یکی از شهرهای استان Quebec را دارید، قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی، باید برای گرفتن CAQ اقدام کنید. CAQ در واقع مجوز استان Quebec برای تحصیل در این استان است.

این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید:
تلفن های تماس: 09126625350-02144063418
آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14
ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com

ویزای انگلیس
انگستان یکی از چهار کشور پادشاهی بریتانیای کبیر است. سه کشور دیگرِ بریتانیا، اسکاتلند، ولز و شمال ایرلند می باشند. لندن، بزرگترین شهر انگلیس و پایتخت آن می باشد. پیشینه تاریخی انگلستان و فرهنگ آن که به واسطه زبان انگلیسی و استعمار این کشور بر دیگر مناطق جهان فراگیر گشته، این کشور را به یک مقصد توریستی محبوب در سراسر جهان تبدیل کرده است.
اگر شما نیز قصد سفر به این کشور زیبا با جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی فراوان را دارید باید برای گرفتن ویزای انگلستان اقدام کنید.


در انگلستان طیف گسترده ای از محیط های طبیعی به چشم می خورد و این کشور همچنان از صنعت مهم اکوتوریسم بهره مند می شود. اتباع کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند پیش از سفر به انگلستان باید از طریق سفارت این کشور برای گرفتن ویزا اقدام کنند.

انواع ویزای انگلیس
• ویزای توریستی یا گردشگری
• ویزای کار
• ویزای تحصیلی
• ویزای شهروندی انگلیس
• اخذ ویزا از طریق ازدواج
متقاضیانی که صرفا با هدف گردش و تفریح و بازدید از جاذبه های انگلستان سفر می کنند، نیازمند ویزای توریستی انگلستان هستند. مسافرانی که قبلا ویزای انگلیس نداشته اند بهتر است که در ابتدا برای ویزای 6 ماهه این کشور اقدام کنند. اما افرادی که طی ده سال اخیر ویزای 6 ماهه این کشور را دریافت کرده اند بهتر است برای ویزای 2 ساله و کسانی که پیشتر ویزای 2 ساله انگلیس را دریافت کرده اند می توانند برای ویزای 5 ساله در خواست دهند. لازم به ذکر است ویزای توریستی انگلیس به صورت چند بار ورود صادر می شود یعنی متقاضی در طول مدت اقامت خود در کشور انگلستان می تواند تا زمانی که ویزایش معتبر است به این کشور ورود و خروج داشته باشد.

این مجموعه در خصوص اخذ ویزا با بهترین شرایط حتی بدون پیش پرداخت،در سریعترین زمان ممکن اقدام می کند.
لازم به ذکر است جهت اخذ ویزا نیاز به یک سری مدارک شغلی و ملکی می باشد که در صورت نداشتن مدارک شرایط را برای شما آسان
خواهیم کرد،جهت کسب اطلاعات با ما در ارتباط باشید:

تلفن های تماس: 09126625350-02144063418

آدرس:بزرگراه ستاری-بلوارفردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک14

ایمیل: tashakori.mehran@yahoo.com
مشخصات آگهی
بزرگراه ستاری-بلوار فردوس شرق-خیابان ابراهیمی جنوبی-کوچه شانزدهم-پلاک 14
09126625350-02144063418
tashakorimehran10@yahoo.com
Mehrantashakori
تهران > تهران
ثبت : دوشنبه 26 آبان 1399 | انقضاء : پنج شنبه 29 مهر 1400
ارسال آگهی فوق به دوستان
ارسال به ایمیل ارسال به تلگرام
ثبت امتیاز
اخذ ویزا
امتیاز : 3 , تعداد رای : 1
ارسال پیام
تماس با آگهی‌دهنده ( Mehrantashakori )
در مورد: اخذ ویزا
نام شما
تلفن شما
پیام شما


جهت اطمینان؛ آدرس ip شما نیز، ارسال می‌شود.
بازدید : 447
آگهی های مرتبط
اخذ اقامت فوری امارات اخذ اقامت فوری امارات
https://linktr.ee/afdalsetup.com?utm_source=linktree_profile_share شرکت مهاجرتی افدل گروپ afdal.marketing@gmail.com واتس اپ : wa.me/971589318302 تماس : +98 918 293 7226 اخذ اقامت امارات به صورت تضمینی از طریق ثیت ثبت شرکت با کمترین هزینه و در کمترین زمان با تیم حرفه ای افدل گروپ و ...
بروز رسانی : 1402/12/24 
فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024 فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024
فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024 ویزای کانادا مهاجرت به کانادا اقامت در کانادا شرایط جدید پذیرش ایرانیان در کانادا انواع ویزای کانادا برای ایرانی ها فرم مهاجرت به کانادا فرم بشر دوستانه کانادا مهاجرت کاری به کانادا لیست ...
بروز رسانی : 1402/12/21 
تور زمینی کربلا ویژه شب های قدر تور زمینی کربلا ویژه شب های قدر
⭐شرکت خدمات زیارتی کوثر ⭐ بهترین #لحظات_سفر را با ما تجربه کنید... 💥 کربلا ویژه شب های قدر 1403 🚫اقامت 7 شب8 روز 🚫اقامت 2 شب نجف 5 شب کربلا 🍱 منوی غذایی درجه یک (آشپزایرانی) /گشت/مدیر و مداح ایرانی/بیمه مسافرتی 💚 زیارت ...
بروز رسانی : 1402/12/21 
آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا
آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا مهاجرت و اقامت در استرالیا فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا فرم بشر دوستانه استرالیا مهاجرت کاری به استرالیا لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا مهاجرت تحصیلی به استرالیا ثبت نام ...
بروز رسانی : 1402/12/20 
اخذ ویزای کانادا اخذ ویزای کانادا
" ویــزای توریــستی کانــــــــادا شرایط، مدارک و هزینه‌های اخذ ویزای توریستی کانادا ما متخصص اخذ ویزای توریستی کانادا هستیم تیم ما با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزای توریستی کانادا با مشاوره تخصصی در خدمت شما خواهد ...
بروز رسانی : 1402/12/3 
اخذ ویزای شنگن مولتی اخذ ویزای شنگن مولتی
"""یکی از پرطرفدارترین ویزاها برای سفر به اروپا، ویزای مولتی شینگن است، این نوع ویزا که ویزای بلند مدت اروپا نیز نام دارد برای افرادی که مدام در حال سفر هستند یا در کشورهای مختلف اقوامی دارند، انتخاب مناسبی است. ویزای شینگن ...
بروز رسانی : 1402/11/28 
تور نجف و کربلا ویژه بهمن 1402 تور نجف و کربلا ویژه بهمن 1402
شرکت خدمات زیارتی کوثر مجری تورهای زیارتی کربلا،سوریه،مشهد اقساطی سفر کن وبسایت : www.kosartour.ir اینستاگرام : https://www.instagram.com/sherkat_ziyarati_kosar/ کانال تلگرام 1 : telegram.me/kosartour کانال تلگرام 2 : telegram.me/dkosartour گوگل مپ : https://goo.gl/m آیت ...
بروز رسانی : 1402/11/26 
اژانس هواپیمایی گردگشری حاتم گشت اژانس هواپیمایی گردگشری حاتم گشت
اژانس هواپیمایی حاتم گشت مجموعه‌ای پویا در صنعت تور و مسافرت است که با بیش از 10 سال تجربه درخشان، به ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه هواپیمایی می‌پردازد. ما به همراه تیمی مجرب و متعهد اقدام به برنامه‌ریزی تورها و رزرو بلیت ...
بروز رسانی : 1402/11/14 
خدمات سفارت  اتحادیه شنگن  کانادا و انگلستان و.... خدمات سفارت اتحادیه شنگن کانادا و انگلستان و....
نازنین گشت مجری مستقیم * * * انجام کلیه خدمات سفارت ویزا شنگن * * * بهترین نرخ ، کوتاه ترین زمان ممکن انجام کلیه خدمات سفارت * اتحادیه شنگن و * کانادا و * انگلستان و.... رزرو بلیط ، رزرو هتل ، بیمه نامه مسافرتی ویژه سفارت ، تکمیل ...
بروز رسانی : 1402/12/14 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
آگهی های ویژه خدمات مسافرتی
خدمات سفارت  اتحادیه شنگن  کانادا و انگلستان و.... خدمات سفارت اتحادیه شنگن کانادا و انگلستان و....
نازنین گشت مجری مستقیم * * * انجام کلیه خدمات سفارت ویزا شنگن * * * بهترین نرخ ، کوتاه ترین زمان ممکن انجام کلیه خدمات سفارت * اتحادیه شنگن و * کانادا و * انگلستان و.... ...
بروز رسانی : 1402/12/14 
اژانس هواپیمایی گردگشری حاتم گشت اژانس هواپیمایی گردگشری حاتم گشت
اژانس هواپیمایی حاتم گشت مجموعه‌ای پویا در صنعت تور و مسافرت است که با بیش از 10 سال تجربه درخشان، به ارائه خدمات حرفه‌ای در زمینه هواپیمایی می‌پردازد. ما به همراه تیمی ...
بروز رسانی : 1402/11/14 
آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا
آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا مهاجرت و اقامت در استرالیا فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا فرم بشر دوستانه استرالیا مهاجرت کاری به استرالیا لیست مشاغل ...
بروز رسانی : 1402/12/20 
تور نجف و کربلا ویژه بهمن 1402 تور نجف و کربلا ویژه بهمن 1402
شرکت خدمات زیارتی کوثر مجری تورهای زیارتی کربلا،سوریه،مشهد اقساطی سفر کن وبسایت : www.kosartour.ir اینستاگرام : https://www.instagram.com/sherkat_ziyarati_kosar/ کانال تلگرام 1 : telegram.me/kosartour کانال ...
بروز رسانی : 1402/11/26 
اخذ ویزای شنگن مولتی اخذ ویزای شنگن مولتی
"""یکی از پرطرفدارترین ویزاها برای سفر به اروپا، ویزای مولتی شینگن است، این نوع ویزا که ویزای بلند مدت اروپا نیز نام دارد برای افرادی که مدام در حال سفر هستند یا در کشورهای ...
بروز رسانی : 1402/11/28 
اخذ ویزای کانادا اخذ ویزای کانادا
" ویــزای توریــستی کانــــــــادا شرایط، مدارک و هزینه‌های اخذ ویزای توریستی کانادا ما متخصص اخذ ویزای توریستی کانادا هستیم تیم ما با سالها تجربه در زمینه اخذ ...
بروز رسانی : 1402/12/3 
تور زمینی کربلا ویژه شب های قدر تور زمینی کربلا ویژه شب های قدر
⭐شرکت خدمات زیارتی کوثر ⭐ بهترین #لحظات_سفر را با ما تجربه کنید... 💥 کربلا ویژه شب های قدر 1403 🚫اقامت 7 شب8 روز 🚫اقامت 2 شب نجف 5 شب کربلا 🍱 منوی غذایی درجه یک (آشپزایرانی) /گشت/مدیر ...
بروز رسانی : 1402/12/21 
فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024 فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024
فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024 ویزای کانادا مهاجرت به کانادا اقامت در کانادا شرایط جدید پذیرش ایرانیان در کانادا انواع ویزای کانادا برای ایرانی ها فرم مهاجرت ...
بروز رسانی : 1402/12/21 
اخذ اقامت فوری امارات اخذ اقامت فوری امارات
https://linktr.ee/afdalsetup.com?utm_source=linktree_profile_share شرکت مهاجرتی افدل گروپ afdal.marketing@gmail.com واتس اپ : wa.me/971589318302 تماس : +98 918 293 7226 اخذ اقامت امارات به صورت تضمینی از طریق ثیت ثبت شرکت ...
بروز رسانی : 1402/12/24 
آگهی های ویژه خدمات
انجام پروژه اسکیس راندو پلان انجام پروژه اسکیس راندو پلان
انجام پروژه های اسکیس راندو پلان نما پرسپکتیوهای معماری 1-انجام پروژه های اسکیس، راندو ، شیت بندی و پرزانته دستی 2-راندو ماژیک | آبرنگ | مداد رنگی | روان نویس 3-انجام ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
نگارش بیزینس پلن کانادا را به ما بسپارید نگارش بیزینس پلن کانادا را به ما بسپارید
نگارش بیزینس پلن کانادا را به ما بسپارید Business Plan ( BP ) انجام نگارش طرح کسب و کار یا طرح بازاریابی و فروش با در نظر گرفتن استراتژی، هدف ، مزیت رقابتی، پیش بینی، اولویت، ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما
تبليغ گروه تلگرامي درعرش محل تبلیغ بنری درج آگهی و تبلیغات
آمارسایت
تبلیغ بازدید تاریخ
1 67,195 03/1/10
2 63,339 03/1/9
13 55,846 03/1/8
3 52,903 03/1/7
4 52,332 03/1/6
1 56,006 03/1/5
0 55,021 03/1/4
0 52,541 03/1/3
2 52,614 03/1/2
1 53,254 03/1/1