امروز : سه شنبه 29 اسفند 1402
نماد اعتماد
نسخه موبایل
نسخه اندروئید
پیوندهای مهم
تبلیغات

 

کانال تلگرام نیازمندیها و تبلیغات عرش

تبلیغات خود را در کانال تلگرام ما هم می توانید قراردهید

جدیدترین برترین ترین تصادفی
( توشه نگهدار )coat hanger کليد اتوماتيک لگراند LEGRAND ليست قيمت کليد محافظ جان لگراند طراح و سازنده ماشين آلات خطوط توليد صنايع غذايي و بسته بندي قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کليد اتوماتيک کمپکت مولرMOLLER قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کنتاکتور مولر MOLLER تکمیل فرم های سایت بهین یاب وزارت صنایع (جواز تاسیس, ...) تايمر بادي اشنايدر تله مکانيک کليد چنج اور سکومک قيمت کليد اتوماتيک 250 امپر اشنايدرNSX250 قيمت کليد اتوماتيک 100 امپر اشنايدرNSX100 مهندسین مشاور تهیه کننده طرح توجیهی بانک صنعت و معدن اجرای سقف شیبدار-پوشش سوله-خرپا-اجرای شیروانی-اجرای آردواز-نماولمبه فلزی-پوشش سقفهای شیبدار-تعمیرات-09121431941 خط کامل حبوبات نمايندگي سکومکsocomec کليد دو طرفه تلرگانtelergon بوبين کنتاکتور زيمنس در تيپ هاي 3TA-3TB- 3TF -3RT و غيره نجات کشاورزی با زئولیت (Zeolite) قیمت فیوز مینیاتوری اشنایدر شستي استاپ استارت اشنايدر قيمت کنتاکتور تله مکانيک و بي متال تله جالباسی سرویس بهداشتی ( توشه نگهدار ) تهیه و نگارش انواع طرح توجیهی بانکی و صنعتی دستگاه واکسر تمام اتوماتيك تمیزگستر نمايندگي pepperl+fuchs عملکرد زئولیت در کود کشاورزی (Zeolite) مزایای زئولیت در کشاورزی و باغبانی (Zeolite) صندلی نماز، میز نماز
تستر محافظ جان حرفه ای برند CEM مدل DT-9054 سیم بسته بندی سیم ماسک تک سیم دو سیم برای مصارف صنعتی تولید و تامین انواع ذغال های صنعتی ، ذغال ابزاری فروش زغال سنگ و آنتراسیت استروب لایت برند زتا مدل sl_6_12A24 مرکز پخش تلفن کننده اکسترا فروش تابلو ترافیکی در اصفهان برش تخصصی رول به رول ورق مس امداد خودرو.مکانیک .باطری سازی .کاربراتوری طراحی طرح های گرافیکی و ویزاین کارت های ویزیت و... ساخت ربات معاملات خبری خوش برای صنف طلا و جواهرات رگلاتور بخار آب ، مانومتر بخار آب، فروش رگلاتور گروه تولیدی ثمین،تولید وفروش استند گل فیلمبرداری تیزر حرفه ای قیمت کابل شیلددار دو رشته1.5×2در تهران فروش دستگاه تزریق پلاستیک برند هایتین 200 تن ضخامت سنج رنگ و لعاب برند الکومتر مدل ELCOMETER 101 گیج های لو – هایلو دوبل ست اسپری مایعات نافذ بایکوتست BYCOTEST PT فروش و توزیع دستگاه آب غوره گیری تسمه ای فیبر اپوکسی دستگاه بسته بندی تنباکو میوه ای ترمومتر دو کاناله تماسی بنتک مدل BENETECH GM1312 فروشگاه اینترنتی نیکان بایک لاک نیتروسلولز جهت تولید انواع رنگهای فوری و مرکب چاپ صندلی تاشو-صندلی تماشاچی-صندلی تئاتر قیمت تگ یوفو در اصفهان قیمت کابل آلومینیوم_زمینی 95+185*3 NA2XY در تهران عملکرد میکا در رتگسازی
لینک های ویژه

تبليغ گروه تلگرامي درعرش تبلیغ سایت در عرش کاغذ A4 با کیفیت توشه نگهدار جالباسی سرویس بهداشتی محل_تبلیغ_شما تبلیغ
تبلیغ درگاه پرداخت قبول پیام تسلیت تبلیغ آگهی شما در تلگرام محل تبلیغ شما
صفحه اصلیکامپیوترنرم افزار

فروش ویژه لایسنس اصلی ویندوز 10 و نسخه تمامی محصولات اصلی مایکروسافت

:: فروش ویژه لایسنس اصلی ویندوز 10 و نسخه تمامی محصولات اصلی مایکروسافت
معرفی ویندوز 10

چرا ویندوز ۱۰؟
اما چرا مایکروسافت به جای ویندوز ۹ نام ویندوز ۱۰ را برای این سیستم عامل انتخاب کرده است؟ علت این است که این شرکت می‌خواهد چنین القا کند که ویندوز جدید یک تحول اساسی نسبت به گذشته محسوب شده و این شرکت محصول خارق‌العاده‌ای را عرضه کرده نسبت به تولیدات قبلی متفاوت است.
گفته می‌شود قرار بود نام ویندوز یک برای این سیستم عامل جدید انتخاب شود تا مطابق با نام محصولاتی مانند وان نوت و وان درایو باشد. اما در نهایت این پیشنهاد رد شد.
ویندوز ۱۰ با چه وسایلی سازگار است؟
با همه چیز. مایکروسافت روز گذشته تنها نسخه رومیزی ویندوز ۱۰ را به نمایش گذاشت، اما این ویندوز با تبلت‌ها و گوشی‌ها و همه محصولات خود این شرکت سازگاری دارد. قرار است ویندوز ۱۰ با اینترنت اشیا هم هماهنگ بوده و با یک کیفیت بر روی وسیله ای با نمایشگرهای ۸۰ و  ۴ اینچ اجرا شود.

از منوی استارت چه خبر؟
همان طور که گفتیم منوی استارت به ویندوز ۱۰ برگشته. در واقع هدف مایکروسافت ترکیب امکانات خوب ویندوز ۷ با رابط کاربری مدرن ویندوز ۸ است. البته منوی استارت به دو بخش تقسیم شده است. در بخش چپ برنامه های موسوم به app به شکلی که در ویندوز ۷ عرضه شده بودند نمایش داده شده اند و در سمت راست عناوین زنده برنامه ها به شکلی رنگارنگ و جذاب که یادآور گرافیک ویندوز ۸ است نمایش داده می شوند. کاربران همچنین می توانند منوی استارت را بر اساس سلیفه شان تغییر دهند و عناوین و چینش و ابعاد آن را تعیین کنند.

ویندوز ۱۰ از نظر کاربردی چه تغییراتی به خود دیده است؟
از نظر کارکرد و بهبود عملکرد، ویندوز ۱۰ بهبود‌های زیادی را به خود دیده است. برای مثال می‌توان به قابلیت نمایش ۴ پنجره‌ی همزمان در کنار هم اشاره کرد. قابلیت Snap در ویندوز ۸ نیز وجود داشت که در بروزرسانی ۸.۱ بهبود یافته و در ویندوز ۱۰ به پختگی کامل رسیده و می‌توان ۴ اپلیکیشن را در کنار یکدیگر مشاهده کرد. همچنین کلیدی در نوار ابزار با نام وظیفه (Task) قرار گرفته که با فشردن آن می‌توان نگاهی به فایل‌ها، پنجره‌ها و همچنین دسکتاپ‌های مورد استفاده کرده و از میان موارد نمایش داده شده در قالب پنجره‌های بزرگ در مقایسه با ویندوز ۸، پنجره‌ی مورد نظر را انتخاب کرد.


برنامه‌ها در ویندوز ۱۰ چگونه کار می کنند؟
اگر برنامه‌های جدید را در ویندوز ۸ اجرا کنید کل نمایشگر پر شده و جایی برای تغییر ابعاد پنجره نمی‌ماند. اما در ویندوز ۱۰ پنجره‌های قابل تنظیم بازگشته‌اند و شما می توانید به راحتی مثل سابق آنها را مدیریت کنید. بدیهی است که این مساله در مورد برنامه‌های سنتی هم صدق می‌کند.

چرا انتخاب نام ویندوز ۱۰؟ چه اتفاقی برای ویندوز ۹ افتاده است؟
به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برای نشان دادن تغییرات بنیادی صورت گرفته در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل خود، نام ویندوز ۱۰ را برای آن برگزیده است که شاید عدم استفاده از عدد ۹ نیز برای نمایش گستردگی تغییراتی است که در ویندوز ۱۰ شاهد آن خواهیم بود.
با وجود امکان استفاده از ویندوز ۱۰ در تمامی گجت‌ها، وضعیت اپلیکیشن‌ها چطور خواهد بود؟

اپلیکیشن‌ها نیز از الگوی مشابه سیستم‌عامل پیروی خواهند کرد، اما مایکروسافت هنوز در مورد جزئیات این بخش اطلاعاتی ارائه نکرده است. فقط باید به این نکته اشاره کرد که کاربران قادر خواهند بود تا اپلیکیشنی را روی تلفن‌هوشمند خود خریداری کنند و امکان استفاده از این اپلیکیشن در سایر گجت‌های ویندوزی از جمله پی‌سی و تبلت را داشته باشند. توسعه‌دهندگان باید اپلیکیشن‌های جامعی را تولید کنند که براساس اندازه‌ی ابزار و مشخصات آن تغییر کند و در تمام ابزارهای مجهز به ویندوز ۱۰ اجرا شوند. انتظار می‌رود مایکروسافت نیز روند توسعه اپلیکیشن‌های سازگار با تمام ابزارها را آسان‌تر کند.


آیا اپلیکیشن‌های محیط مترو همچنان در ویندوز ۱۰ نیز وجود خواهند داشت؟

اپلیکیشن‌های محیط متروِ ویندوز ۸، که بین کاربران سنتی ویندوز چندان محبوب نبودند در نسخه‌ی جدید ویندوز مایکروسافت بصورت اختیاری خواهند بود. برای درک بهتر این قابلیت، بهتر است مثالی از کارکرد این ویژگی بیان کنیم. برای مثال در گجتی چون سرفیس‌پرو ۳ که یک ابزار هیبریدی که تبلت و لپ‌تاپ را ایفا می‌کند، این ویژگی خودنمایی خواهد کرد. بطوریکه در زمان اتصال کیبورد شاهد نمایش محیط دسکتاپ ویندوز ۱۰ به‌همراه منوی استارت سنتی خواهیم بود، اما زمانی که کیبورد را از این گجت جدا کنیم، منوی مترو که امکان کار با کنترل‌های لمسی در آن بهتر است، برای کاربر نمایش داده می‌شود. البته در هر دو حالت امکان دسترسی به محیط مترو و دسکتاپ نیز وجود دارد.

منوی استارت چگونه تغییر یافته؟
در صورتی که از جمله‌ی کاربرانی بودید که به منوی استارت مدرن تعبیه شده در ویندوز ۸ روی خوشی نشان نداده و از آن استفاده‌ی چندانی نمی‌کردید و در آرزوی استفاده‌ی مجدد از منوی استارت سنتی ویندوز در سمت چپ بودید، باید بدانید که این امکان در ویندوز ۱۰ برای کاربران فراهم شده و حتی کاربران می‌توانند بصورت اختیاری این منو را طوری تنظیم نمایند که کاشی‌های مربوط به اپلیکیشن‌های محیط مترو در قالب منوی استارت سنتی نمایش داده شود.
آیا برای استفاده از ویندوز ۱۰ باید رایانه‌ی خود را ارتقا داد؟
ویندوز ۸.۱ در زمان انتشار با توجه به برخورداری از قابلیت‌پردازش ۶۴ بیتی شماری از پردازنده‌های قدیمی را از دور خارج کرد، اما برای استفاده از این سیستم‌عامل نیازی به بروزرسانی و تغییرات عمده در سیستم‌هاب قدیمی نبود. هرچند هنوز برای اظهار نظر در این خصوص زود است و برای اطلاع از این موضوع باید تا زمان انتشار نسخه‌ی نهایی ویندوز ۱۰ به انتظار بنشینیم.

مزایای خرید لایسنس ویندوز ۱۰ و استفاده از ویندوز اورجینال چیست؟
استفاده از ویندوز اورجینال مایکروسافت مزایای زیادی برای کاربر خواهد داشت که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
همانطور که احتمالا می دانید ویندوز های کرک شده توسط افرادی دست کاری شده اند تا بتوانند جلوی فرایند چک کردن لایسنس را از طرف سرورهای مایکروسافت بگیرند و با یک لایسنس جعلی ویندوز نصب و فعال شود. قطعا این دست کاری باعث مشکلات زیادی خواهد شد از جمله کند شدن سیستم، ایجاد باگ و خطاهای نرم افزاری و …
اگر ویندوز شما دارای لایسنس معتبر باشد همواره بدون هیچ مشکلی به روز رسانی می شود و اخرین نسخه ویندوز بر روی سیستم شما نصب است. می دانید که به روز رسانی ها عموما برای رفع خطاهای نرم افزاری و پایداری بیشتر سیستم عامل عرضه می شود.
امنیت! با کرک شدن ویندوز حفره های امنیتی زیادی ایجاد می شود که هم ویروسها و هم هکر ها می توانند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کنند.
پشتیبانی مایکروسافت: در صورتی که مشکلی برای ویندوز شما ایجاد شود و یا سوالی داشته باشید در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید می توانید از پشتیبانی از مایکروسافت استفاده کنید. تنها در صورتی که ویندوز شما اورجینال باشد می توانید از پشتیبانی مایکروسافت کمک بگیرید.
علاوه بر مزیت های بالا یک مزیت دیگر هست که شاید چندان به چشم نیاید و آن حس خوب استفاده قانونی و اورجینال از سرویس های مایکروسافت است که با توجه به تخفیف فوق العاده آن و اینکه ویندوز ۱۰ آخرین نسخه خواهد بود و شما بعدها نباید برای نسخه بعدی ویندوز مجددا لایسنس تهیه کنید فرصت مناسبی است تا این حس را تجربه کنید
از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند.
مایکروسافت لایسنس (دارای نماد اعتماد الکترونیکی) به عنوان تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات نرم افزاری مایکروسافت مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد
تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا بوده و مادام العمر قابل استفاده بوده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.
نحوه خرید به صورت آنلاین : مراجعه به قسمت فروشگاه و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از 15 دقیقه(محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند)*پس از تکمیل فرآیند خرید،لایسنس(کد فعال سازی) به همراه لینک دانلود نسخه اصلی (قابل دریافت به طور مستقیم از وبسایت مایکروسافت) به ایمیل وارد شده ارسال میگردد لطفا در وارد کردن ایمیل دقت فرمایید

این نسخه (لایسنس ریتیل) قابلیت نصب و فعالسازی بروی یک سخت افزار و فعالسازی مجدد بروی آن را به دفعات داراست، لازم به ذکر است در صورت ارتقا سخت افزار نیز قادر به استفاده مجدد لایسنس بروی سیستم خود خواهید بود.

ضمنا این لایسنس به صورت مادام العمر بوده و نیازی به هیچ گونه خرید مجدد به صورت سالیانه ندارد.

همچنین تمامی لایسنس های ارایه شده قابل استعلام مستقیم از مایکروسافت می باشند.

لطفا برای اطلاعات تکمیلی بخش سوالات متداول ، شرایط خرید و شرایط پشتیبانی و گارانتی را در منوی اصلی با دقت مطالعه فرمایید

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری‌شده تحویل می‌شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.
اطلاعات بیشتر :
http://www.microsoftlicense.com
مشخصات آگهی
دفتر : تهران- پل سید خندان – خ سروش – پلاک ۲۰
02128429090
naserhojati1195@gmail.com
naserhojati1195
تهران
ثبت : دوشنبه 17 خرداد 1395 | انقضاء : شنبه 9 ارديبهشت 1396
ارسال آگهی فوق به دوستان
ارسال به ایمیل ارسال به تلگرام
ثبت امتیاز
فروش ویژه لایسنس اصلی ویندوز 10 و نسخه تمامی محصولات اصلی مایکروسافت
امتیاز : 3 , تعداد رای : 1
ارسال پیام
تماس با آگهی‌دهنده ( naserhojati1195 )
در مورد: فروش ویژه لایسنس اصلی ویندوز 10 و نسخه تمامی محصولات اصلی مایکروسافت
نام شما
تلفن شما
پیام شما


جهت اطمینان؛ آدرس ip شما نیز، ارسال می‌شود.
بازدید : 467
آگهی های مرتبط
انجام آزمون آنوا ، تجزیه واریانس LSD دانکن،  با SPSS,  دانت انجام آزمون آنوا ، تجزیه واریانس LSD دانکن، با SPSS, دانت
انجام آزمون آنوا،تجزیه واریانسLSDدانکن،باspss،دانت مشاوره، آموزش و انجام تحلیل آماری آمار تحلیلی آزمون های آنوا ، تجزیه واریانس ، دانکن ، دانت ، ال اس دی، ANOVA, Duncan, Dunnett, LSD ///به صورت دستی یا اکسل یا SPSS آمار توصیفی توزیع ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام پرسنال برندینگ: ویکی پدیا * سایت * رپرتاژ * تیک آبی انجام پرسنال برندینگ: ویکی پدیا * سایت * رپرتاژ * تیک آبی
انجام پرسنال برندینگ: ویکی پدیا * سایت * رپرتاژ * تیک آبی با سلام، انجام امور برندسازی شخصی (پرسنال برندیگ) شما را انجام می دهیم، شامل: 1. رپورتاژ و درج مطلب و خبر در مورد شما در خبرگزاری های رسمی و سایت های معتبر 2. طراحی سایت ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
سفارش ساخت ربات تلگرام و وب سایت - طراحی کاربردهای مختلف سفارش ساخت ربات تلگرام و وب سایت - طراحی کاربردهای مختلف
سفارش ساخت ربات تلگرام و وب سایت - طراحی کاربردهای مختلف پذیرش ساخت ربات های کاربردی مختلف با کیفیت مناسب مانند: ربات ثبت نام، ربات پیام رسان، ربات تبلیغات، ربات افزایش ممبر، ربات مسابقه، ربات نظرسنجی، ربات بازی، ربات مدیریت ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام برون سپاری و دورکاری پروژه نرم افزاری و نگارش انجام برون سپاری و دورکاری پروژه نرم افزاری و نگارش
انجام برون سپاری و دورکاری پروژه نرم افزاری و نگارش پذیرش سفارش دورکاری، برون سپاری و فریلنسری نرم افزاری و نگارشی توسط پروژه سرا اوج دانش www. OjDanesh. com ** نرم افزارها و نگارش های گوناگون برنامه نویسی (متلب، اندروید، پایتون، ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام پروژه نرم افزار کامفار انجام پروژه نرم افزار کامفار
انجام پروژه نرم افزار کامفار comfar طرح ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و دقیق ترین محاسبات در نرم افزار کامفار ارائه خواهد شد. سفارش در پیامرسان ها: ۰۹۲۱۲۳۹۴۰۱۸ ojdanesh تماس: ۰۲۱۸۸۲۶۳۱۲۸ - تهیه طرح توجیهی - تهیه ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام پروژه نرم افزاری و نگارشی عمران انجام پروژه نرم افزاری و نگارشی عمران
انجام پروژه های نرم افزاری و نگارشی عمران SAFE - SAP - Abaqus - ETabs - Autocad - ansys - MATLAB - PMbok - .... متره و برآورد - بتن - فولاد - ..... سفارش خود را با پیامرسان ارسال فرمایید: 09212394018 @OjDanesh OjDaanesh@gmail.com تماس: 02188263128 موسسه پروژه سرای اوج دانش ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
ترجمه فارسی به عربی ترجمه فارسی به عربی
🎀Shakila🎀: ترجمه فارسی به عربی - سفارش آسان ترجمه تخصصی متون تجاری، تبلیغات ، واردات وصادرات ، شرکت ها ، کسبه ، دانشگاهی ، مقالات ، حقوقی ، فیلم ، مقالات ،ترجمه وبسایت، فیلم، ویس (صوت) ، کتاب ، و..... به زبان عربی و باالعکس * ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
ویکی پدیا نویسی خود را به ما بسپارید! ویکی پدیا نویسی خود را به ما بسپارید!
🎀Shakila🎀: مطالب شما را در ویکی پدیا نشر می دهیم. "ویکی‌پدیا یک دانش‌نامه است و دانش‌نامه مجموعه‌ای از نوشتارهای خلاصه برای پوشش‌دادن اطلاعات تمام عرصه‌های دانسته‌های بشری است. محتویات ویکی پدیا توسط کاربرانش ساخته ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید! انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید!
انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید! انجام پروژه های جاوا java توسط کارشناسان مجرب پروژه سرا با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود اکثرا برنامه نویسان در انجام پروژه جاوا خود با مشکل مواجه هستند و ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام امور نرم افزاری مکانیک را به ما بسپارید انجام امور نرم افزاری مکانیک را به ما بسپارید
انجام امور نرم افزاری و نگارشی مکانیک را به ما بسپارید. انجام پروژه متلب (Matlab) انجام پروژه فلوئنت (Fluent) انجام پروژه آباکوس (Abaqus) انجام پروژه انسیس (Ansys) انجام پروژه فورترن (FORTRAN) انجام پروژه کتیا (Catia) انجام پروژه سالیدورک انجام ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
آگهی های ویژه نرم افزار
تحلیل آماری با Spssو دیگر نرم افزارها را به ما بسپارید. تحلیل آماری با Spssو دیگر نرم افزارها را به ما بسپارید.
تحلیل آماری با SPSS و دیگر نرم افزارها را به ما بسپارید. انجام آزمون های آماری میانگین و انحراف معیار نسبت آزمون تی T آزمون کای-دو آزمون ناپارامتری آزمون واریانس همبستگی آنالیز ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام امور نرم افزاری مکانیک را به ما بسپارید انجام امور نرم افزاری مکانیک را به ما بسپارید
انجام امور نرم افزاری و نگارشی مکانیک را به ما بسپارید. انجام پروژه متلب (Matlab) انجام پروژه فلوئنت (Fluent) انجام پروژه آباکوس (Abaqus) انجام پروژه انسیس (Ansys) انجام پروژه فورترن ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید! انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید!
انجام برنامه نویسی جاوا Java و جاوا اسکریپت Java script را به ما بسپارید! انجام پروژه های جاوا java توسط کارشناسان مجرب پروژه سرا با قیمت و کیفیت مناسب انجام میشود اکثرا برنامه ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
ویکی پدیا نویسی خود را به ما بسپارید! ویکی پدیا نویسی خود را به ما بسپارید!
🎀Shakila🎀: مطالب شما را در ویکی پدیا نشر می دهیم. "ویکی‌پدیا یک دانش‌نامه است و دانش‌نامه مجموعه‌ای از نوشتارهای خلاصه برای پوشش‌دادن اطلاعات تمام عرصه‌های دانسته‌های ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
ترجمه فارسی به عربی ترجمه فارسی به عربی
🎀Shakila🎀: ترجمه فارسی به عربی - سفارش آسان ترجمه تخصصی متون تجاری، تبلیغات ، واردات وصادرات ، شرکت ها ، کسبه ، دانشگاهی ، مقالات ، حقوقی ، فیلم ، مقالات ،ترجمه وبسایت، ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام پروژه نرم افزاری و نگارشی عمران انجام پروژه نرم افزاری و نگارشی عمران
انجام پروژه های نرم افزاری و نگارشی عمران SAFE - SAP - Abaqus - ETabs - Autocad - ansys - MATLAB - PMbok - .... متره و برآورد - بتن - فولاد - ..... سفارش خود را با پیامرسان ارسال فرمایید: 09212394018 @OjDanesh OjDaanesh@gmail.com تماس: ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام پروژه نرم افزار کامفار انجام پروژه نرم افزار کامفار
انجام پروژه نرم افزار کامفار comfar طرح ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و دقیق ترین محاسبات در نرم افزار کامفار ارائه خواهد شد. سفارش در پیامرسان ها: ۰۹۲۱۲۳۹۴۰۱۸ ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام برون سپاری و دورکاری پروژه نرم افزاری و نگارش انجام برون سپاری و دورکاری پروژه نرم افزاری و نگارش
انجام برون سپاری و دورکاری پروژه نرم افزاری و نگارش پذیرش سفارش دورکاری، برون سپاری و فریلنسری نرم افزاری و نگارشی توسط پروژه سرا اوج دانش www. OjDanesh. com ** نرم افزارها ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
سفارش ساخت ربات تلگرام و وب سایت - طراحی کاربردهای مختلف سفارش ساخت ربات تلگرام و وب سایت - طراحی کاربردهای مختلف
سفارش ساخت ربات تلگرام و وب سایت - طراحی کاربردهای مختلف پذیرش ساخت ربات های کاربردی مختلف با کیفیت مناسب مانند: ربات ثبت نام، ربات پیام رسان، ربات تبلیغات، ربات افزایش ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
انجام پرسنال برندینگ: ویکی پدیا * سایت * رپرتاژ * تیک آبی انجام پرسنال برندینگ: ویکی پدیا * سایت * رپرتاژ * تیک آبی
انجام پرسنال برندینگ: ویکی پدیا * سایت * رپرتاژ * تیک آبی با سلام، انجام امور برندسازی شخصی (پرسنال برندیگ) شما را انجام می دهیم، شامل: 1. رپورتاژ و درج مطلب و خبر در مورد ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما
تبليغ گروه تلگرامي درعرش محل تبلیغ بنری درج آگهی و تبلیغات
آمارسایت
تبلیغ بازدید تاریخ
2 27,174 02/12/29
4 57,108 02/12/28
7 54,619 02/12/27
21 56,182 02/12/26
1 53,979 02/12/25
13 56,037 02/12/24
10 54,696 02/12/23
8 56,068 02/12/22
16 59,458 02/12/21
15 50,467 02/12/20