امروز : پنج شنبه 9 فروردين 1403
نماد اعتماد
نسخه موبایل
نسخه اندروئید
پیوندهای مهم
تبلیغات

 

کانال تلگرام نیازمندیها و تبلیغات عرش

تبلیغات خود را در کانال تلگرام ما هم می توانید قراردهید

جدیدترین برترین ترین تصادفی
ارتوپدی فنی پایش/اسکن پا/کفی طبی سامانه وانت یخچالی شاهرود سامانه حمل و نقل یخچالی بوئین زهرا سامانه ی وانت یخچالی اردبیل حمل و نقل وانت بار یخچالی بروجرد کابل کولری سفید سایبان بازویی دیواری چاپ کاتالوگ ارزان وزنه کالیبراسیون کلاس E2 نیروسنج دیجیتال برند LUTRON مدل FG-5005 نیروسنج دیجیتال مدل FG-107-100K برند Amittari پیکنومتر فروش فولاد آلیاژی MO40 فروش باکس پوچ سردخانه ماشینی فارمد سرما  مشاوره انجام-پایان نامه-پورپوزال برای دانشجویان پالت پلاستیکی مقاوم سامانه حمل و نقل یخچالی قم سامانه حمل و نقل یخچالی قم نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو – حسابداران خبره گلستان پلاسمای کواگولاز خرگوش RABBIT COAGULASE PLASMA چیپ آلفا گیت کنترل تردد فرودگاه پخش گیت کنترل تردد فروشگاهی موسسه حقوقی طنین عدالت قوانین کاروتامین اجتماعی فروش گیت کنترل تردد فروشگاهی گیت کنترل تردد فرودگاه وانت بار یخچالی خرم آباد حمل و نقل وانت بار یخچالی کرمانشاه فروش ویژه واترجت صنعتی با قیمت استثنایی
( توشه نگهدار )coat hanger کليد اتوماتيک لگراند LEGRAND ليست قيمت کليد محافظ جان لگراند طراح و سازنده ماشين آلات خطوط توليد صنايع غذايي و بسته بندي قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کليد اتوماتيک کمپکت مولرMOLLER قيمت کليد اتوماتيک 160 امپر اشنايدرNSX160 ليست قيمت کنتاکتور مولر MOLLER تکمیل فرم های سایت بهین یاب وزارت صنایع (جواز تاسیس, ...) تايمر بادي اشنايدر تله مکانيک کليد چنج اور سکومک قيمت کليد اتوماتيک 250 امپر اشنايدرNSX250 قيمت کليد اتوماتيک 100 امپر اشنايدرNSX100 مهندسین مشاور تهیه کننده طرح توجیهی بانک صنعت و معدن اجرای سقف شیبدار-پوشش سوله-خرپا-اجرای شیروانی-اجرای آردواز-نماولمبه فلزی-پوشش سقفهای شیبدار-تعمیرات-09121431941 خط کامل حبوبات نمايندگي سکومکsocomec کليد دو طرفه تلرگانtelergon بوبين کنتاکتور زيمنس در تيپ هاي 3TA-3TB- 3TF -3RT و غيره نجات کشاورزی با زئولیت (Zeolite) قیمت فیوز مینیاتوری اشنایدر شستي استاپ استارت اشنايدر قيمت کنتاکتور تله مکانيک و بي متال تله جالباسی سرویس بهداشتی ( توشه نگهدار ) تهیه و نگارش انواع طرح توجیهی بانکی و صنعتی دستگاه واکسر تمام اتوماتيك تمیزگستر نمايندگي pepperl+fuchs عملکرد زئولیت در کود کشاورزی (Zeolite) مزایای زئولیت در کشاورزی و باغبانی (Zeolite) صندلی نماز، میز نماز
طراحی و ساخت دستگاه غبارگیر و فیلتراسیون کارخانجات ،کیج(سبد) فروش دستگاه آسیاب و شریدر استخوان فراخوان مشتری تیک (Tick Pager) حمل و نقل یخچال داران اهواز فروش زمین در عروس مازندران رامسر روبروی برج آفرینش خیابان عباس الک ویبره آزمایشگاهی حمل و نقل باربری یخچالداران مهاباد ساخت و نصب سوله و اسکلت فلزی. برد رله صنعتي خدمات تراشکاری CNC دستگاه چاپ فلت بو یووی طراحی ،نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی تعمیر شارژر فراتاب بازار دام مشهد حومه ماشین آلات خط تولید کنسروجات گوشتی و صنایع شیمیای رگلاتور پنلی، رگلاتور تابلویی، مانومتر پنلی سانورتر خورشیدی ای پی اور تعمیرات دستگاه کپی(آنالوگ دیجیتال) فروش کانال گرد اسپیرال شرکت کولاک فن در شیراز09177002700 حمل و نقل یخچالی استارا تولید و فروش جک و و قالب فولاد بتن جی  فروش ویژه پودر آلومینیوم نمایندگی و پخش محصولات تله مکانیک قیمت لنیارد در اصفهان. راکت تفتیش بدنی گرت نماتدکش غیر شیمیایی و گیاه پایه نماکوب تگ سه گوش یا دلتا ساخت ماکتهای تبلیعاتی و استندهای نمایشگاهی المانها خرید، فروش و اجاره انواع ملک در کشور ترکیه خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت و شهروندی ترکیه
لینک های ویژه

تبليغ گروه تلگرامي درعرش تبلیغ سایت در عرش کاغذ A4 با کیفیت توشه نگهدار جالباسی سرویس بهداشتی محل_تبلیغ_شما تبلیغ
تبلیغ درگاه پرداخت قبول پیام تسلیت تبلیغ آگهی شما در تلگرام محل تبلیغ شما
صفحه اصلیخدماتزیبایی و بهداشت

کپسول ترکیبی آکای اسلیمور Double Effeet Slimming Capsul Slimor + Acai

:: کپسول ترکیبی آکای اسلیمور Double Effeet Slimming Capsul Slimor + Acai
تماس به ما به نفع شماست : 09120399138

قرص لاغری آکایی

کپسول ترکیبی آکای اسلیمور
Double Effeet Slimming Capsul Slimor + Acai

ترکیبی فوق العاده از دو داروی لاغری فوق العاده قوی در یک پکیج و پرفروش ترین قرص لاغری در کشورهای آسیایی شرقی

معنی تیتر خود کارتن محصول : (کاهش وزن تا 20 پوند در چهار هفته با استفاده از این محصول)

مشخصات قرص لاغری آکای :
30 عدد کپسول 350 میلی گرمی
از ترکیب دو نوع قرص لاغری
به نام های اسلیم نور و آکای
ساخت کمپانی Biotechnology Co.Lid کشور آمریکا

توضیحات محصول:
قرص لاغری آکای با فرمولاسیون جدید و پیشرفته ترکیبی منحصر بفرد برای لاغری و کاهش وزن سریع و بدون عوارض میباشد. در ترکیبات این محصول از هیچ گونه ترکیب شیمیایی استفاده نشده است. قرص لاغری آکای ترکیب اصلی اش میوه ی جنگلی به نام آکای و چای سفید است. که این میوه تا ده برابر انگور حاوی آنتی اکسیدان میباشد و متابولیسم بدن را بالا برده و بدن روزانه 800 کالری بیشتر می سوزاند. این محصول گزیینه ای عالی برای خانم ها میباشد، زیرا هورمون های زنانه را نیز تنظیم میکند و با ترکیباتی که دارد نه تنها به شادابی و زیبایی پوست آسیبی نمیرساند بلکه شادابی و زیبایی آن را نیز بیشتر میکند و برای سلامتی فرد مفید نیز میباشد!

در ضمن هیچ کدام از عوارض جانبی داروهای لاغری دیگر را ندارد. اثرات این محصول به طوریست که استفاده کننده از آن دیگر هیچ داروی لاغری دیگری را قبول ندارند.

گزیده ای از ویژگیهای این محصول :
1- دارای خواص آنتی اکسیدان قوی و مفید برای سلامتی
2- ضد پیری و چین و چروک
3- کاهش شدید اشتها و چربی سوز قوی
4- موثر در از بین بردن چربی های شکم و پهلو و کاهش
شدید سایز در این نواحی
5- دارای ترکیباتی 100% گیاهی و بدون عوارض جانبی
6- مورد تایید انجمن گیاه خواران آمریکا
7- کاهش 8 الی 15 کیلوگرم در یک ماه

نکته مهم :
استفاده از آب و مایعات در طول دوران استفاده از این محصول بسیار مهم میباشد و به هر مقدار بیشتر استفاده گردد نتایج محصول نیز بالاتر خواهد بود.

نحوه مصرف محصول :
به همراه هر محصول یک بروشور دو برگی فارسی شامل دستور صحیح مصرف و نکات مهم در طول دوره جهت جواب دهی بالاتر توسط فروشگاه اینترنتی ما به مشتری ارایه میگردد.

ترکیبات قرص لاغری آکای با ترجمه از سایت اصلی کمپانی :
Acai با بری
Acai با بری در یک نوع درخت خرما در جنگلهای انبوه برزیل رشد می کند. این میوه است که با آنتی اکسیدان ها، طیف گسترده ای از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر، پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3 است. این است که گفته می شود این میوه را تقریبا کامل است. شده است در اطراف برای سالهای زیادی بوده است، اما اخیرا به تمرکز با خواص سالم و مواد تشکیل دهنده از دست دادن وزن است.

دانه Coix
این دانه بومی شرق آسیا و مالزی می باشد. به طور گسترده ای در طب سنتی استفاده می شود، دانه Coix یک طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی هومیوپاتی. در میان بسیاری از کاربردهای دارویی، آن را بسیار به خوبی برای خواص تسکین دستگاه گوارش شناخته شده است. یکی از خواص ادرار آور که ناشی از احتباس بیش از حد مایعات درمان تورم بدن است. دومین پاک کننده روده کمک می کند که بدن از بین بردن چربی بدن و سموم است.

بهار نارنج
این میوه بومی شمال چین و کره است و آن را برای قرن ها شده برای درمان مشکلات گوارشی مانند سوء هاضمه و بسیاری دیگر از ناراحتی معده مسائل مرتبط استفاده می شود. بهار نارنج کاهش اشتها شما، باعث تعریق، و انرژی خود را افزایش می دهد.

توت سفید کاندیدا
بومی شمال چین و به طور گسترده ای در همه جا دیگری در جهان کشت می شود. توت سفید کاندیدا شده است در زمینه های سنتی naturopathy برای قرن ها استفاده می شود. اغلب، داروهای جایگزین استفاده می شود برای کمک به مسهل ها به عنوان خفیف، و همچنین به کاهش سطح قند خون، تعادل ترشحات داخلی و افزایش ایمنی. این میوه به عنوان یک مکمل انرژی زا برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و حفظ وزن بدن سالم کار می کند.

مایع منی Cassiae
همچنین به عنوان سنا Cassia Obtusifolia شناخته شده است، این گیاه بومی مناطق استوایی است و آن را به طور گسترده ای در آسیا کشت می شود. سنا Cassia مرطوب روده است و به عنوان یک ملین امن و خفیف استفاده می شود آن را به عنوان کمک می کند تا به راحتی حرکت کاسه. این است که به خوبی برای اثر ضد نفخ خود را با کمک به از بین بردن نفخ بیش از حد در منطقه شکمی شناخته شده است.

نشاسته
نشاسته استفاده شده است را به این ترشحات تلخ و اسید از سطوح خارجی، در این مورد از پوشش کانال روده. این با مسدود کردن مصرف بیش از حد چربی از طریق دیواره روده کمک می کند. آن استفاده می شود و همچنین به ما احساس پری که کنترل مصرف مواد غذایی ما در این روند از دست دادن وزن کمک می کند به من بدهید.

تماس به ما به نفع شماست : 09120399138
مشخصات آگهی
ارسال به تمام نقاط ایران
09120399138
09120399138arash@gmail.com
آرش یزدانی
تهران > تهران
ثبت : دوشنبه 20 بهمن 1393 | انقضاء : سه شنبه 6 شهريور 1397
قرص لاغری , کپسول لاغری , قرص چربی سوز , قرص لاغری قوی , خرید قرص لاغری , چربی سوز قوی , خرید اینترنتی قرص لاغری , خرید قرص چربی سوز , چربی سوز گیاهی , خرید اینترنتی چربی سوز , کپسول لاغری قوی , قرص لاغری گیاهی , قرص لاغری هیدروکسی کات , قرص لاغری ریلاکر اصل , کپسول لاغری اسلیمینگ , قرص چربی سوز ال کارنیتین , بهترین قرص لاغری , فروشگاه قرص لاغری , جدیدترین قرص لاغری , خرید اینترنتی قرص چربی سوز , خرید داروی لاغری , خرید قرص چربی سوز قوی , داروی گیاهی لاغری , فروش قرص لاغری , داروی لاغری , داروی لاغری گیاهی , کپسول لاغری گیاهی , قرص لاغری بدون عوارض , قرص لاغری چربی سوز , کپسول لاغری هیدروکسی کات , کپسول لاغری اسلیمینگ قرمز , کپسول لاغری اسلیمینگ آبی , کپسول لاغری اسلیمینگ سبز , قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ اصل , انواع قرص های چربی سوز , بهترین چربی سوز , بهترین قرص چربی سوزبهترین کپسول لاغری , بهترین مکمل چربی سوز , خرید اینترنتی قرص لاغری بوتانیکال اسلیمینگ , بهترین قرصهای لاغری , چربیسوز , بهترین قرص های لاغری , چگونه لاغر شویم , لاغر شدن شكم , لاغر کننده , قرص لاغري , قیمت قرص لاغری ریلاکر اصل , دارو لاغری , راه های لاغری , بهترين قرص لاغري , چربی سوز , چربی سوز بدنسازی , داروی چربی سوز , چربی سوز شکم , چربی سوز
ارسال آگهی فوق به دوستان
ارسال به ایمیل ارسال به تلگرام
ثبت امتیاز
کپسول ترکیبی آکای اسلیمور Double Effeet Slimming Capsul Slimor + Acai
امتیاز : 3 , تعداد رای : 1
ارسال پیام
تماس با آگهی‌دهنده ( آرش یزدانی )
در مورد: کپسول ترکیبی آکای اسلیمور Double Effeet Slimming Capsul Slimor + Acai
نام شما
تلفن شما
پیام شما


جهت اطمینان؛ آدرس ip شما نیز، ارسال می‌شود.
بازدید : 3106
آگهی های ویژه زیبایی و بهداشت
شیرآلات آزمایشگاهی شیرآلات آزمایشگاهی
شیرآلات در آزمایشگاه دارای بیشترین تنوع و مدل و برند می باشند. البته نوع شیر هر آزمایشگاه با توجه به موقعیت و جای نصب شیر و همچنین با توجه به نوع کاربری آزمایشگاه تعیین ...
بروز رسانی : 1403/1/9 
چشم شوی اضطراری چشم شوی اضطراری
مشخصات فنی چشم شوی اضطراری چشم شوی اضطراری ساخته شده از جنس کربن استیل , برنج , استنلس استیل و یا پلیمری میباشد. این چشم شوی باید به وسیله یک اهرم دستی به طور اتوماتیک ...
بروز رسانی : 1403/1/9 
سالن زیبایی آریس سالن زیبایی آریس
انجام خدمات تخصصی در سالن زیبایی آریس رنگ موهای ژورنالی و خاص کراتین صافی و احیا مو کاشت مژه لیفت ابرو لیفت مژه – پدیکور پا آنالیز و اسکراب مو بررسی مزایا و روش‌های ...
بروز رسانی : 1402/11/13 
اکادمی روشنک حبیبی آموزش آرایشگری اکادمی روشنک حبیبی آموزش آرایشگری
اموزش تمام لاین هایه زیبایی با مدرک معتبر فنی حرفه ای و ارائه خدمات زیبایی در بهترین سالن زیبایی محدوده غرب تهران آموزش آرایشگری با مدرک فنی … 15 تا از بهترین سالن های ...
بروز رسانی : 1402/11/25 
آگهی های ویژه خدمات
انجام پروژه اسکیس راندو پلان انجام پروژه اسکیس راندو پلان
انجام پروژه های اسکیس راندو پلان نما پرسپکتیوهای معماری 1-انجام پروژه های اسکیس، راندو ، شیت بندی و پرزانته دستی 2-راندو ماژیک | آبرنگ | مداد رنگی | روان نویس 3-انجام ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
نگارش بیزینس پلن کانادا را به ما بسپارید نگارش بیزینس پلن کانادا را به ما بسپارید
نگارش بیزینس پلن کانادا را به ما بسپارید Business Plan ( BP ) انجام نگارش طرح کسب و کار یا طرح بازاریابی و فروش با در نظر گرفتن استراتژی، هدف ، مزیت رقابتی، پیش بینی، اولویت، ...
بروز رسانی : 1402/12/28 
محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما
تبليغ گروه تلگرامي درعرش محل تبلیغ بنری درج آگهی و تبلیغات
آمارسایت
تبلیغ بازدید تاریخ
2 46,265 03/1/9
13 55,846 03/1/8
3 52,903 03/1/7
4 52,332 03/1/6
1 56,006 03/1/5
0 55,021 03/1/4
0 52,541 03/1/3
2 52,614 03/1/2
1 53,254 03/1/1
2 57,923 02/12/29